A HIRDETÉS ...

LEGYEN VONZÓ

Van idő és pénz, de hogy jön meg a vételi kedv ?

AZ EGYIK LEGALUL BECSÜLTEBB TÉNYEZŐ A MOTIVÁCIÓ HIÁNYA, AZ ELKÉPZELÉS HIÁNYA

Voltunk már úgy, hogy volt lehetőségünk valamit megtenni, de elillant a kedvünk?  Úgy is mondhatnám, hogy volt időnk és pénzünk rá, de mégsem vágtunk bele, mert már a kedv hiányzott? Mire várunk ilyenkor? Miért mondjuk azt, hogy elment a kedvem tőle... Tegnép még jónak tűnt, de mára már hát nem is tudom... Ilyenkor, ha nem tart ki a kedv, megtörhet a lendület és még, ha nekünk is lett kitalálva az ingatlan hajlamosak vagyunk várni még valamire. Az elhatározásra, melyet valahonnan kívülről várunk, pedig ennek bennünk kell megszületnie. Ahol a pénzünk + időnk = vásárlás -ból a kedv az egyenlőség jel.

De mi is az a megfoghatatlan kedv egy ingatlan vásárláskor és vajon hogy lehetne a kedvet egy vevőnek megadni vagy épp fenntartani egy keresőnél?

A kedv akkor születik meg, ha a kereső megérti, hogy az ingatlan az amit eddig keresett és ezt az örömét meg tudja másokkal is osztani, hogy őt támogasság a remeknek kínálkozó döntésében. A kedvet lehet fokozni és fenntartani. Például, ha az ingatant úgy mutatjuk be, hogy a benne lévő lehetséges élet örömeire tudjuk a hangsúlyt fektetni akkor ezt az érzést fogja tőlünk elirigyelni a leendő vevőnk az ingatlanunkkal együtt. Ez az ami kell neki, amit az ingatlanon keresztül érhet csak el . Viszont a kedv könnyedén el is mehet, vagy meg se jöhet. Ha nem látja tisztán magát benne a kereső akkor nem látja a kínálkozó jó ajánlatot sem. Ilyenkor neki mindegy milyen az ár, hisz úgy érzi úgy se tudná kihasználni.  Ha bizonytalanná válik a kereső az a legrosszabb az eladó számára is. Ha mondjuk előkerülnek új információk amire nem számított, vagy ha visszatérő kérdeései vannak amit nem tud önmaga is megtalálni a hirdetésben akkor közben könnyen rátalálhat egy másik jobbnak tűnő (... könnyebben feldolgozható) lehetőségre, ami beárnyékolja a vételi szándékot.

A vásárlási kedvet az eladó a jó minőségű teljes vevő barát hirdetéssel tudja megalapozni, fokozni és megtartani. Megalapozni egy vevőbarát hirdetést egy őszinte leírással, egy ingatéanstával és a hozzá tartozó jó képekkel és alaprajzzal lehet. Fokozni mindezt egy hangulatos ingatlanvideó tudja légi felvételekkel, vagy nélküle.  Míg az ingatlanséta megismerteti a vevővel az ingatlant a videó hangulatba hozzhatja a keresőt és további kedvet is csinálhat az ingatlanról. Ne tévesszük össze az ingatlansétát a videóval. Sokan a kettőt összemossák és lesz belőle egy öszvér megoldás, ami sem hangulatot nem ad, sem arra nem jó, hogy az ingatlan minden része megismerhető legyen. A séta döntés előkészítő eszköz amire mindenképpen szükség van, amit egy rövid hangulat videóval ki lehet egészíteni ami felvezetése lehet egy sétának. Csináljunk kedvet a lakásunk online megnézéséhez egyy videó beharangozóval. így csinálják azok akiktudják, hogy mit is akarnak.


Van olyan, hogy az ingatlan pont olyan amilyet keresek? Hát nincs. Viszont olyan van, hogy a legjobban hasonlít arra amit elképzeltem magamnak. És ittt nem az ingatlanra gondolok, hanem az érzetre. Melyik ingatlan suggalja azt, hogy ebben nekem jó lesz. És mi az ami sugallja? A falak, a helyiségek? Nem. A már benne lévő, látszó dolgok. Azt akarjuk elirigyelni amit már más megtaasztalt, vagy elképzelt. Az ingatanhoz mindig társul egy elképzelés, egy érzet, hogy milyen lehetne. Ezt nem mindenki érzi, viszont, ha megmutatjuk, akkor ragályos tud lenni ami adhat hozzá kedvet ...


HOGY CSINÁLJUNK KEDVET AZ INGATLANUNKHOZ!

a vsárlásimpulzusok sorozata,,,,,,,,,,a vásárlásnál impulzusok sorozata vezet az elhatározásig ..... az elhatározásig impulzusok sorozata vezet

 Tiután átláthatóvá tettük az ingatlant adjunk plusz impulzusokatc 

TEGYÜK EGYSZERŰVÉ A MEGISMERÉST

TEGYÜK LÁTVÁNYOSSÁ

TEGYÜK KÉNYELMESSÉ

TEGYÜK TELJESSÉ

A HÁROM LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ, AMI A SIKERT BEFOLYÁSOLJA

IDŐ - KEDV - PÉNZ

BŐVEN ELÉG, HA CSAK AZOK KÖZÖTT VAGYUNK AKIRE VAN IDEJE, KEDVE ÉS PÉNZE EGY VEVŐNEK.

KÉRDÉSE VAN? KÉRJE INGYENES TANÁCSUNKAT

INNEN IS ISMERHET MINKET

Megrendelőink  ingatlan.com, otthoncentrum, dunahouse, index, jófogás, balla ingatlan, citycartel, miosz, albetlet, ving, tazomi, ingatlanbazar, gdn.

MIÉRT ÉRDEMES RÁNK HALLGATNI? 

CSAK GONDOLJA VÉGIG AZ ÖSSZEFÜGGÉSEKET ÉS INKÁBB HALLGASSON ÖNMAGÁRA

AZ ELMÚLT 14 ÉV ALATT TÖBB MINT TÍZEZER INGATLAN ÉRTÉKESÍTÉSÉBEN VETTÜNK RÉSZT

ISMERJÜK A PIACI SZEREPLŐKET - MÓDSZEREKET - ÖSSZEFÜGGÉSEKET

EZT A TAPASZTALATOT SZÍVESEN OSZTJUK MEG AZOKKAL AKIKET CSAK A LÉNYEG ÉRDEKEL