AZ INGATLAN ...

LEGYEN MOST ELÉRHE

Ne pazarolja az időt!

Nem fognak a keresők 100 ingatlant megnézni,

mert közben lemaradnak a legjobb ingatlanokról ...

Az eladó se tegye, mert visszaüthet !

A keresők mindig a leg ígéretesebb ingatlanokat veszik előre. De honnan tudják, hogy egy ingatlan nekik való, ha a képekből nem derül ki és még lenne szmtalan egy kérdésük. Na ezeket az ingatlanokat hátrébb sorolják és előre veszik azokat amikről könnyű megállapítaani, hogy mit is árulnak. Ezeknél jeennek meg első körben az érdeklődők, akik már nem nézelődők. Ők minden infót tudnak már és ajánlattal a zsebükben érkeznek. Itt több az érdeklődő árfelhajtás akiknáél meg nincs árleszállítás és elfogynak fent a vavők..

Ezért azok az ingatlanokat nem jut egy eladónak ideje megnézni melyeket interneten keresztül nem tartja számára jó ajánlatnak. Ez viszont akkor is igaz, ha nem tuja eldünteni abból amit a hirdetáésnél lát, hogy megéri-e a fáradtságot további időt eltölteni vele, hogy személyesen is megnézze. A legtöbbször ezek az ingatlanok háttérbe szorulnak és a biztos jó ajánlatokat veszik előre a keresők a helyszíni megtekintéseknél. Ez azzal jár, hogy a keresők annak tudatában, hogy a kiszemelt ingatlanokat más is elviheti a megnézettekre már ajánlattal érdekznek. Ezért sem jutnak el a komoly érdeklődők azokhoz az ingatlaokhoz, melyekről kevesebbet lehet megtudni a hirdetések alapján, hiszekkora már könnyen előfordul, hogy az üzlet megköttetik és a keresőt elveszítjük, pedig, ha látta volna a mi ingatlanunk...

 Az eladók 

  Régen az volt a mondás, hogy ha komoly az érdeklődő akkor úgy is eljön megnézni. Ez mára már teljesen átfordul az ellenkezőjébe. Sokan arra panaszkodnak, hogy elmaradtak az érdeklődők és nem értik, hogy miért. Pedig  Ha valaki csak azért megy el megnézni az ingatlant, mert a hirdetésből nem látható, mit is kap a pénzéért, mert a teljes ingatlanból csak egy kis ízelítőt kap, akkor Ő azért megy el, hogy informálódjon és ennyi, nem több. Gyakorlatilag az eladók nevelik ki ezzel az ingatlan túristákat akik így kényszer pályán mozognak. Ezek az előzetes megtekintések teljesen haszontalanok és lettek manapság. Ez elég bosszantó és felesleges kör mindkét fél részéről. Mára már ki lehet hagyni, hisz a virtuális séta technika képes a teljes ingatlant bejárhatóan elérhetővé tenni az ingatlanok hirdetései mellet. Az ilyen ingatlansétákkal feladott hirdetések kiszűrik a komolytalan érdeklődőket és a komolyak beérkezését felgyorsítják, hisz az ingatlant online bármikor el lehet érni. Ne feldjük, a vevőben azt a kérdést kell tisztázni, amit önmagának tesz fel. Mi az ami ennyit ér? Hisz az árat látja és szeretné az ingatlant is, lehetőleg most azonnal. Ha valaki csak fotóval, vagy videóval hirdet, az azt üzeni a keresőknek, hogy gyere el és majd itt megbeszéljük. Ez a módszer a régi iskola. Ha valakit rá kell beszélni egy ingatlanra attól miért várnánk el, hogy a legtöbbet adja érte. Az új értékesítési trendek a technológia fejlődésével nyíltak meg, ahol is az eladó céljait már sokkal jobban az szolgálja, ha megtalálja azt aki a legtöbbet adná az ingatlanért, nem azt aki épp hajlandó megnézni. A vásárlási döntés, mint a online kereskedelem számos területén az ingatlanoknál is áttevődött az internetre. Itt jár utánna mindenki egy áunak, itt akar a háttérből véleményt alkotni róla, megbeszélni azt családjával, szakértő ismerőseivel. Itt kell őket idben elérni, hogy rövid időn belül több komolyabb érdeklődőnk legyen az ingatlan túristák helyett. 

 Nem fonak a keresők eljutni önhöz, ha nincs rendben a hirdetése.

Azért menjen el valaki megnézni az ingatlant, hogy megnézze azt amit már a hirdetésnél is megtudna? Vajon miért adnak fel az emberek hiányos hirdetéseket? Úgy gondolják, hogy akit érdekel majd úgy is eljön? Ezzel akarják a komolytalan érdeklődőket elrettenteni? Ez a valóágban pont fordítva működik. A komoly érdeklőzők azokat a hirdetéseket keresik, amiben megbízhatnak. Látszik rajta, hogy az eladó nem zsákbamacskát árul. Megmutat mindent, elmodja az esetleges hátrányokat is, segít online megismerni az ingatlant. A döntés már a hirdetésnél kedődik manapság!!

... MILYEN GYORSAN LEHET

Megnézni...

Megérteni...

Megbeszélni...

Megszerezni...

Gondoljunk csak bele. Mi értelme lenne hetek alatt 100 ingatlant megnéznie egy keresőnek? Sok energia, bonyodalom és, ha még ez nem elég, rengeteg idő is! Az idő az eladónak és a vevőnek is az ellensége. Mire 100 ingatlant lejár valaki addig jönnek és mennek az ingatlanok és a legjobbakat már el is vitték az élelmesebbek. Ez már 20 ingatlannál is megtörténik független attól milyen gyors a piac. Ráadásul, 10 ingatlan felett már az emberek keverik a látottakat, így megnyugtató döntést úgy nem tudnak tenni azzal, hogy rohangálnak egyik helyről a másikra. Főleg, ha egyedül áll neki veleki és még vissza is kell menni a párjával. Az előzetes megtekintések nem sokat érnek sem a keresőknek sem az eladóknak, hisz ekkor még nincs meg a vásárlási szándékinformáció hiányában. Ilyenkor még csak nézelődőkkel lehet találkozni. Ne adjunk hiányos hirdetésünkkel táptalajt az előzetes megtekintéseknek, mert csak elfáradunk benne és hosszú fárasztó és gyakran eredménytelen eladás elé nézünk! Iyenkor álljunk meg, ne kapkodjunk. Üljünk le és gondolkozzunk egy kicsit!  Gondolkozzunk a vevők fejével !

Előzetes megtekintések kora már az interneten zajlódik

Miért hallani olyanokról, hogy ingatlantúristák. Már a szó is téves, hisz azt sejteti, hogy valakiknek jó szórakozás ingatlanokat nézegetni, a helyett, hogy mondjuk nyaralni mennének. A valóság az, hogy ez a legtöbb keresőnek egy kényszerpálya amit az eladók hiányos hirdetéseik generálnak. Sajnos sokat bántjuk ezzel a jelzővel azokat akik csupán csak azért kénytelenek elmenni egy ingatlanhoz, hogy pótolják az eladók hirdetéséből szándékosan, vagy a tudás hiányában kimaradt hiányzó részeket. Itt se keverjük össze őket a nézelődőkkel, akik még nem döntöttek mit is akarnak, hisz ők nem azok. Ők azok a vásárlók akik akkor is kénytelenek elmenni eg ingatlanhoz, ha belépve és körülnézve azonnal látjék, hogy nem ezt keresik és már forulnak is ki. Ekkor a hirdető nem érti mi lehet a baj, pedig egyértelmű.

Célzott megtekintések kora

EZT KERESEM ?

~200 ingatlan

MEGÉRI MEGNÉZNI ?

~50 ingatlan

JÓ AJÁNLAT LISTA !

~10 ingatlan

NEHOGY ELVIGYÉK !

~5 ingatlan

Először is, válogassuk le a számunkra legtöbbet kínáló ingatlanokat és vegyük azokat előre. És itt vannak előnyben azok az ingatlanok, amikről meg lehet a hirdetés alapján állapítani, hogy azért az árért amit egy vásárló megengedhet magának melyik ingatan kínálja számára a legtöbbet. A keresők a több száz hirdetés közül azokat fogják előre venni, melyekről biztosabban meg tudják  állapítani, hogy a kínált árhoz milyen érték társul. Vagyis melyik a biztosabb jó ajánlat számukra! 

 HOGYAN KERÜLHETÜNK VALAKINEK A JÓ AJÁNLATI LISTÁJÁRA ?

TEGYE EGYÉRTELMŰVÉ, HOGY MIT FOG KAPNI A PÉNZÉÉRT

Az információk alapján amit felkínálunk nekik. A régi iskola szerint nem kell mindent megadni, hagy hívjanak csak fel, ha akrnk tőlem valamit. Viszont ez ma már nem működik.  Fogadjuk el, hogy nem fogjuk ismerni a vevőnket. Manapság nagyon ritka az, hogy a szomszéd vagy annak ismerőse teszi a legjobb ajánlatot az ingatlanunkra. Ezért a vevőnk 99.99%-ban abból az arctalan tömegből fog kikerülni akik a hirdetéseket böngészik. Ez manapság kizárólag online történik. Őket kell látatlanban meggyőzni arról, hogy az ingatlanunk a legjobb ajánlatok között van számukra. Hogy tudjuk ezt megtenni? Ez már a hirdetésnél eldől. (Régebben a helyszínen a személyes találkozónál dőlt el. így kötöttek üzletet és ez a nosztalgikus hagyomány él még mindig az emberekben. De mára már a szimpátia alapú üzlteket felváltotta az érték alapú üzletek, ahol csak az számít, hogy mi veszek mennyiért. Ha hirdetünk és jó eredményt akarunk elérni kötelező az ingatlanunk teljes, objektív, nyílt bemutatása, más különben csak az ingatlantúristákkal találkozhatunk, akikből tévesen azt szűrhetjük le, hogy magas az ár, hisz annyian nézték meg az ingatlant mégsem tett senki se komolyabb ajánlatot rá. Valójában ők nem is akartak, hisz az se biztos, hogy ezt az ingatlant keresték. Az előzetes megtekintése ma már a jobb hirdetéseknél megtörténnek. Ez jó hír az eladónak is, hisz ha valaki már tudja 90%-ban, hogy ez az ingatlan kell neki és úgy megy el megnézni akkor a hirdetése teljes és kimerítő akkor az ingatlanra   elem a virtuális Séta, mely az ingatlan digitális másolata ami a hirdetések mellett 90%-ban megmutatja, hogy mit is árulunk. Ez már elég ahhoz, hogy felkerüljünk a jó ajánlati listára, hogy a 10 %-al és egy személyes találkozóval már az üzletről lehessen beszélni. ...

MI MENNYIRE SZÁMÍT EGY ONLINE BEMUTATÓNÁL?

JÓ LEÍRÁS 

20%

  Adjunk meg minden paramétert. Mondjuk el a hátrányokat is, ha vannak, mert az az ingatlan eladás előnyére válik

ŐSZINTE KÉPEK

30%

   Kerüljük a kevés és túlzó, mesterkélt gyanús képeket. Törekedjünk a valóságra.

INGATLAN VIDEÓ

40%

   Az ingatlan videó több mint kép és kevesebb mint séta. Az egész ingatkan itt sem ismerhető meg belőle, de hangulatba hozhatja a nézőt.

INGATLANSÉTA

90%

   A virtuális ingatlan séta nagyrészt önmagában elvégzi az előbb felsoroltakat. Ezzel online bejárható az egész ingatlan minden porcikája. Ez kiváltja az előzetes megtekintést és teljesen alkalmas a meglapozott döntés előkészítésre.

LAKÁS

HÁZ

PANEL

VILLA

BIRTOK

ÜZLET

NYARALÓ

TELEK

TANYA

IPARI

ÜRES

FELÚJÍTANDÓ

SZERKEZETKÉSZ

LÁTVÁNYTERV

Ahogy feladtuk a hirdetést eldőlt, hogy az ingatlant egy hét alatt elviszik jó áron, vagy hónapok alatt se...

Itt már kiesik egy csomó ingatlan, mely alarajz nélkül, rossz és kevés képpel, vagy épp túj jó gyanús beállításokkal készültek, leírások nélkül. Azok is kiesnek amiket régen hirdetnek és azok is amelyeknek az ára irreálisan magas. Annak, hogy valaki tisztán lássonnek azok az ingatlanok, melyekről nem lehet eléggé megllapítaniEnnek jelenleg csak egy módja van, ha a kereső be tud menni az ingatlanba a hirdetés kapcsán virtuálisan és saját maga körbe zud nézni, a nélkül, hogy időt vesztene. Amely hirdetéshez van 3D séta azok a hirdetők

...MILYEN GYORSAN

lehet

Megnézni...

...MILYEN GYORSAN

lehet

Megérteni...

...MILYEN GYORSAN

lehet

Megbeszélni...

...MILYEN GYORSAN

lehet

Megszerezni...

AMIKET MÁR BIZTOSAN TUDNAK

HOL SZERETNÉNEK VÁSÁROLNI

MIK AZ ANYAGI LEHETŐSÉGEIK

AMIRE KERESIK A VÁLASZT

MI A LEGJOBB AMIT  KAPHATOK ENNYIÉRT?

A keresők két dolgot tudnakfixen és a harmadikra keresik a választ. Ha ezt a választ minél előbb megkapják és a válasz az, hogy kell nekem ez az ingatlan akkor belép a nehogy elvigyék előlem gondolat. Minél többen jutnak erre a gondolatra annál jobb az eladás kimenetele.


 1. Hol szeretnének ingatlant venni 2. Mennyi pénzük van rá. Minden kereső a lehetőségeinek a felső határán keresgél. Amikor egy hiredető oldalon beállít egy keresést akkor az ár-tól-ig szerint megkapja a keresési listát. 

A feladata annyi, hogy eldöntse melyik ingatlannal járna a legjobban. Ekkor szembesül azzal, hogy a hirdetések tartalmilag hiányosak, és csak kevés ingatlanról lehet teljesebb képet kapni. Ekkor jönnek a hosszadalmas egyeztetések és megtekintések, amik sokszor eredménytelenek is.


De mi számít jó ingatlannak? ..... hisz amennyi vevő annyi elképzelés.  Mindenki mást keres, kisebbet, nagyobbat, újat, vagy épp pont régit! Nincs olyan, hogy jó ingatlan, csak olyan van, hogy jó ajánlat !


A KERESŐK SORRENDBEN GONDOLKODNAK

HOGY LEGYÜNK AZ ELSŐ 10-BEN?

Egy kereső átlagosan 10 ingatlant tud fejben tartani, a többit dobja...

SEGÍTSÜNK ELJUTNI HOZZÁNK

Egy kereső átlagosan 10 ingatlant tud fejben tartani, a többit dobja...

5 ingatlanig érdekes

10-nél már keveri

20-nál már válogat

30-ig már el se jut

a jobbakat már elvitték ...

... kezdheti előlről

HOGY VÁLOGAT EGY KERESŐ?

A vevők is tudják, hogy a legjobb ingatlanokat elkapkodják! Mindenki a legjobbra hajt, ezért sem éri meg 100 ingatant megnézni, csak az ígéretesebbeket, mert ez idő alatt a legjobbakat elviszik előlük. 

De mi számít jó ajánlatnak ?

 Ezt minden kereső maga dönti el, hogy számára jó vagy nem. Egy hirdetésnek az a dolga, hogy a kereső minél előbb tisztában lehessen azzal, hogy ezt az ingatlant keresi. Azaz tudja, mennyiért mit is kap, a nélkül, hogy személyesen megnézné azt. Ha ebben minél jobban segítünk annál több komolyérdeklődőnk lesz rövid időn belül.

ÁR

ÉRTÉK

  Tegye egyértelművé, hogy ez egy jó ajánlat ! Azt, hogy mit kapnak a pénzükért már a hirdetésben érezniük kell, különben inkább lemondanak róla ! A vevők erre keresik a választ. Ha nem kapják meg rövid időn belül akkor elfordulnak tőle . Egyszerűen nem éri meg az energia befektetést, hogy utánna menjenek, inkább egy másikat helyeznek előre, mely biztosabb választásnak tűnik. Hallottad már azt, hogy inkább fizetek egy kicsit többet, de legyen itt már holnapra? Az ingatlanoknál nincs idő száz ingatlant megnézni, hisz mire a végére érnénk már a jobbakat el is vitték.  Csak a legvalószínűbbeket keressük amik megvételre alkalmasak lehetnek számunkra. 


  Fogadjuk el, hogy nem fogjuk ismerni a vevőnket. Manapság nagyon ritka az, hogy a szonszéd vagy annak ismerőse teszi a legjobb ajánlatot az ingatlanunkra. Ezért a vevőnk 99.99%-ban abból az arctalan tömegből fog kikerülni akik a hirdetéseket böngészik. Ez manapság online történik. Őket kell látatlanban meggyőzni arról, hogy az ingatlanunk egy jó ajánlat számukra. 

Ez az ingatlan kell nekem !

 ... ez az amit egy hirdetésnek sugallnia kell !

csak ezzel nyerhetünk sok érdeklődőt

Ehhez első sorban arra van szükségük, hogy felismerjék, hogy pont egy ehhez hasonló ingatlant kerestek, egy az áron.  Ennek van egy megkerülhetetlen folyamata, amiben ha segítjük a keresőket mi is nyerhetünk vele. A és időt nyerünk nekik meghozni a felismerést, hogy az ajánlatunk megfontolásra méltó akkor már az első héten

EGY ELADÓNAK CSAK EGY VEVŐ KELL 

DE VAJON AZ ELSŐ JELENTKEZŐ KELL, VAGY CSAK AZ AZ EGY AKI A LEGTÖBBET KÍNÁL AZ INGATLANÉRT?

DE HOGY JUTUNK EL IDÁIG ?

Mit ér az a hirdetés ami nem éri el a célját ?!

Nehogy elvigyék előttem!

 Ezt mindenki maga dönti el. Ebben nincs beleszólásunk. Abban viszont segíthetünk, hogy ezt a döntést minél előbb meghozzhassák. Itt meghatározó az idő. Hisz, ha gyorsan döntenek akkor akár rövid időn belül több éérdeklődő is befuthat ahol akár verseny is kialakulhat ami számunkra a legkedvezőbb.

DE HOGYAN IS ÉRHETJÜK EL MINDEZT?

Először is ne dugdossuk az ingatlanunk! Hagyjuk, hogy már a hirdetésnél a leg alaposabban megismerhessék azt szubjelktív módon. Nem kell hosszú szöveggel kábítani a vevőket. Ez nem az a műfaj. Endedjük be online az érdeklődőket és hagyjuk, hogy önmagukat győzzék meg. Ehhez más nem is kell, mint egy virtuális séta.

Hogy lehet eldönteni, hogy jó az ár

 A jó ajánlatokért mindig megy a verseny

Amiről azonnal meg tudjuk állapítani, hogy az árához képest az értéke jó.

Amiről azonnal meg tudjuk állapítani, hogy ezt kerestük.

Amiről azonnal meg tudjuk állapítani, hogy számunkra elérhető.

Ha ehhez minnél több plussz kört kell lefutni annál inkább válik az ajánlat átlagossá 

Viszont, ha az ajánlat jónak tűnik akkor azonnal meg is akarjuk nézni, hogy mindenki másnál előbb érkezzünk.

Amiről meggyőződünk, hogy számunkrajó ajánlat. Vagyis teljesen szubjektív. viszont az biztos, hogy ha nem tudunk el se gondolkodni rajta, hogy az ajánlat jó, vagy sem, akkor inkább tovább állunk. Ez történik akkor amikor az ingatlanról nincs kellő információ, vagy csak nemtűnik elég érdekesnek a további erőfeszítésekre. Tehát az is lehet, hogy egy kevésbé érdekesnek tűnő ingatlant megnézek és egy érdekesebbet meg kihagyok, pusztán azért, mert az egyiket könyebb, szinte azonnal meg lehet nézni online a másikhoz viszont el kell menni. Nem elég az, hogy mi ismerjük az ingatanunkat. Nagy számban másokkal is meg kell ismertetni akkor amikor épp kedvük van hozzá. Mert ha  a kedv elszáll, könnyen lekerülhetünk az étlapról.


Az időben jó ajánlat

Az ingatlanok leválogatásánál ne essünk ki a figyelemből

Vajon ez az amit keresek?

...és a....

MIKOR LEHET MEGNÉZNI?

... között telik az idő. És ez miért is számít? mert az ingatlanok jönnek mennek é

legyen az ingatlan azonnal elérhető online

Ez jár egy vevő fejében amikor meglátja a hirdetését. Erre, hogy ezt eldöntse rövid idő áll a rendelkezésére,

NE HÚZZUK AZ IDŐT ! A vevő egyből lássa, hogy ez egy jó ajánlat 

Mi az ami számít? Az irányárat már ismeri, de az ingatlant még nem. Két út vezet a megismeréshez:

Átlagos

Gondos

Hogy a vevő rájöjjön, hogy ez egy jó ajánlat

25 ingatlannál már elege lesz !

Egy kereső átlagosan 10 ingatlant tud fejben tartani, a többit dobja...

A vevőket két dolog érdekli, a hol és a mennyiért. Ez alapján keresnek ingatlanokat. Hiába jó az ingatlanod, ha drága, vagy hiába

IDŐ !

Legyen online! 

AZ INGATLAN >>

>> NYERJÜNK IDŐT 

 

Tegye egyértelművé, hogy ez egy jó ajánlat ! Azt, hogy mit kapnak a pénzükért már a hirdetésben érezniük kell, különben inkább lemondanak róla ! A vevők erre keresik a választ. Ha nem kapják meg rövid időn belül akkor elfordulnaktőle. Egyszerűen nem éri meg az energia befektetést és inkább lemondanak róla. Haallottad már azt, hogy inkább fizetek egyy kicsit többet, de legyen itt már holnap!



nyerj időt magadnak

nyerj időt az eladónak

nyerj időt az ingatlannak

IDŐ !

Legyen online! 

AZ INGATLAN >>

>> NYERJÜNK IDŐT 

 Az idő mindenkinek fontos. Amikor rátalálnak a keresők az ingatlanra, azzal a kérdéssel érkeznek a fejükben, hogy vajon ez lesz -e az amit keresek? Sokan ezt félreértik. Úgy gondolják ,hogy mindenki a "szép ingatlant keresi", ezért az ingatlanról csak annyi fotót töltenek fel amennyirl úgy gondolják, hogy "szép". A valóság az, hogy a legtöbben kifejezetten olcsóbb és felújítandó ingatlanokra esküsznek és csak kevesen gondolják úgy, hogy nem tudnak saját maguk is egy festéssel, egy laminált padló lerakással maguk is megbírkózni. A lakás felújítás egy átlag családnak az életük részévé vált. Ezért is fontos az, hogy egy kereső rögtön online lássa, hogy mennyiért mit ajánlunk. Az online ingatlan bemutatókra már sok éve van lehetőség, hisz a virtuális ingatlan séták már bizonyítottak az ingatlan piacon. Ha egy ingatlannak pár jó kép mellett  virtuális ingatlan sétája is van, azzal a hirdetése szárnyakra kap. Imádják a keresők, hogy azonnal meg tudják tekinteni a teljes ingatlant otthonukból, munkahelyükről, vagy épp utazás közben mobil telefonjukról. Az ingatlanséta felgyorsítja a folyamatokat. Biztonságot ad a keresőknek és kényelmet az eladónak. Ha tényleg jó az ajánlat akkor egyszerre többen fognak érdeklődni, melynek mindig árfelhajtó hatása van. Erről többet majd a stratégiáknál olvashat >>

AZ INGATLANSÉTA HASZNOS

AZ ELADÓNAK ÉS A VEVŐNEK

Miért? Mert nem húzzuk egymás idejét

Az ingatlanséta előnye

360 INGATLANSÉTÁK

MIÉRT?

MIT IS VENNÉK ENYNIÉRT ?

MEGÉRI EZ NEKEM?


NE HÚZZUK MÁS IDEJÉT

 ENGEDJE, HOGY BEINDULJON A FANTÁZIA

ADJUK MEG A BIZTONSÁG ÉRZETET


A KÉP, FILM, ALBUM MIND MIND CSAK AZ INGATLAN EGY RÉSZÉT MUTATJÁK BE, eZEK ARRA JÓK, HOGY FELKELTSÉK A FIGYELMET. hA ÖN NEM INGATLAN KOZVETITO AKKOR HAGYJA,HOGY...

TEGYÜK ÉRTHETŐVÉ

TEGYÜK KÉNYELMESSÉ

TEGYÜK TELJESSÉ

A HÁROM LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ, AMI A SIKERT BEFOLYÁSOLJA

IDŐ - KEDV - PÉNZ

Ingatlanséta

AZ INGATLAN ONLINE BEMUTATÁSA

A HÁROM LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ, AMI A SIKERT BEFOLYÁSOLJA

IDŐ - KEDV - PÉNZ

Legyen online >>

INGATLAN

Legyen vonzó >>

HIRDETÉS

Legyen verseny ! >>

MÓDSZER

BŐVEN ELÉG, HA CSAK AZOK KÖZÖTT VAGYUNK AKIRE VAN IDEJE, KEDVE ÉS PÉNZE EGY VEVŐNEK.

KÉRDÉSE VAN? KÉRJE INGYENES TANÁCSUNKAT

INNEN IS ISMERHET MINKET

Megrendelőink  ingatlan.com, otthoncentrum, dunahouse, index, jófogás, balla ingatlan, citycartel, miosz, albetlet, ving, tazomi, ingatlanbazar, gdn.

MIÉRT ÉRDEMES RÁNK HALLGATNI? 

CSAK GONDOLJA VÉGIG AZ ÖSSZEFÜGGÉSEKET ÉS INKÁBB HALLGASSON ÖNMAGÁRA

AZ ELMÚLT 14 ÉV ALATT TÖBB MINT TÍZEZER INGATLAN ÉRTÉKESÍTÉSÉBEN VETTÜNK RÉSZT

ISMERJÜK A PIACI SZEREPLŐKET - MÓDSZEREKET - ÖSSZEFÜGGÉSEKET

EZT A TAPASZTALATOT SZÍVESEN OSZTJUK MEG AZOKKAL AKIKET CSAK A LÉNYEG ÉRDEKEL